Tomáš Čupr

Internetový entrepreneur. Po 5 letech života ve Velké Británii, spoluzaložení marketingové agentury, brokera pujček na automobily a několika dalších firem mu nyní po návratu domů na vizitce svítí "Zakladatel Slevomat.cz", "CEO Slevomat Ventures" a "Zakladatel DameJidlo.cz" . Potěšíte ho dobrým rumem nebo lahví zelené.

Search

Additional pages

Twitter

Kde mě najdete

Vlastnosti lidí vhodných pro startup

Tak jsem se tu zase rozohnil nad jedním interním chatem v 1 ráno… Tak to raději napíšu sem, ať to nemusím pořád opakovat :-)

- Selský rozum (Musí umět vymyslet na čem bude dělat, co řešit a jak. To české školy neučí. Lidi kteří ho mají poznáte na první pohled. Dejte před ně problém a oni si s ním poradí. Neptají se vás na každou blbost. Prostě intuitivně cití, co je správně. Adaptují se. Člověk bez selského rozumu bude na neznámé půdě mimo comfort zone - a rybu na suchu poznáte taky na první pohled (v kombinaci s posledním bodem možná až na ten druhý) :-) )

- Drive (Musí chtít makat a musí mít energii makat. Startupy jsou těžké a často se počítá každý den. Ať už kvůli financím nebo kvůli dotahující se konkurenci. Nebo náročnému CEO ;-) )

- Rychlá exekutiva (Když maká, tak to musí mít rychlé vysledky. Jen drive nestačí. Chtěl bych zdůraznit slovo “maká”. Ve startupu nepotřebujete analyzátory a prezentátory. Potřebujete dříče. Potřebujete někoho, kdo věci buď udělá sám, nebo je deleguje a umí lidi dotlačit k výsledku. Opakem je člověk, který někomu pošle email a za měsíc se diví, že to ještě není. Nebo už vám druhý měsíc opakuje na otázku “V čem je problém?” tu samou informaci. )

- Prozákaznický přistup (I když věci dělá rychle, tak pořád přemýšlí o tom nejdůležitějším. Tohle když dostanete do kultury firmy - že cokoliv se dělá, tak se dělá pro zákazníka (ať už to je koncák nebo firma) - tak máte napůl vyhráno. Budete se mnohem rychleji přibližovat tomu, co zákazník skutečně chce. A o tom ten byznys ve finále je, že :-) )

- No bullshit (Výmluvy, vysvětlování, dlouhé diskuze, slabá a zdlouhavá zpětná vazba - mor každé firmy. Když si někdo bude chtít kvůli každé pytlovině s vámi “sedat”, když na každou výtku bude mít tunu argumentů “proč to nejde”, když je kažý email na 15ti minutové čtení… Víte co máte dělat!)

Tak. Kdo se hlásí? 

Notes

  1. tomcupr posted this
Blog comments powered by Disqus

Loading posts...